Betrokken,lieve dierenarts, fijne assistenten. Hier gaat het om het dier en niet in 1ste instantie om de kassa te spekken.
Kevin de Bie
Prima dierenarts, ouderwetse onafhankelijke dierzorg. Transparante en behapbare tarieven tevens.
Vivian Doornkamp
Lennart is een hele fijne dierenarts al 3 x is mijn kat met spoed opgenomen ivm blaasproblemen je word heel goed ontvangen en gerustgesteld en zeker geen dure dierenarts zal altijd bij deze kliniek blijven
Ingrid Nieuwpoort Gerse
Lennart is een geweldige geduldige en deskundige dierenarts. Hij denkt met je mee en is er niet op uit om geld uit je zak te kloppen.
Assistentes zijn super vriendelijk.
Yadin Werkhoven
Altijd er meegaand met de dieren. Vaak snel plek. Niet duur en altijd vriendelijk. Ik kom hier al 12 jaar en ben altijd goed geholpen. Vanochtend gebeld, smiddags een afspraak. Helemaal top 👍
Sylvia Vrendenbarg
Heb hele goede ervaringen, mijn kat Dushi is er bijna kind aan huis ( zorgenkindje) kan altijd snel komen als er wat is, en hij krijgt altijd een lieve en juiste behandeling. Het zijn geweldige lieve mensen, met een hart van goud voor mens en dier.
Rob Balster
Altijd zeer vriendelijk en professioneel en nemen voldoende tijd om uitleg te geven. Toen wij onze vorige hond moesten laten inslapen hebben we een prachtig kaartje ontvangen om sterkte te wensen namens het hele team. Bedankt daarvoor!
Johnny Perret
Fijne dierenkliniek, met echt hart voor dieren in plaats van geld. Denken mee aan de juiste oplossingen en je kan er bijna altijd direct terecht. Ruime openingstijden en gemakkelijk parkeren voor de deur. Tevens is de tramhalte ook voor de deur.
Agnes Zerstegen
Fijne ervaring. Liefdevolle benadering naar de kitten. Gelukkig een arts gevonden waarmee wij goed kunnen communiceren.
Richard Schipper
Moest met mijn Rottweiler voor een echografie…
Ze waren zo lief voor hem en duidelijke uitleg van de echografie.
Een aanrader met een hart op de goede plaats inplaats van je portemonnee leeg trekken

