Vivian Doornkamp

Lennart is een hele fijne dierenarts al 3 x is mijn kat met spoed opgenomen ivm blaasproblemen je word heel goed ontvangen en gerustgesteld en zeker geen dure dierenarts zal altijd bij deze kliniek blijven

Vivian Doornkamp