Sylvia Vrendenbarg

Heb hele goede ervaringen, mijn kat Dushi is er bijna kind aan huis ( zorgenkindje) kan altijd snel komen als er wat is, en hij krijgt altijd een lieve en juiste behandeling. Het zijn geweldige lieve mensen, met een hart van goud voor mens en dier.

Sylvia Vrendenbarg